Huolto veloittaa tarkistusmaksun 35 € laitteesta, jossa ei ole takuunalaista vikaa. Lisäksi veloitetaan mahdolliset toimituskulut (max. 24€).

Yleisimpien vikojen tarkistaminen - Aina ennen yhteydenottoa suorita seuraavat toimenpiteet:

  1. Palauta tehdasasetukset ja ota virtajohto irti minuutin ajaksi. Kytke laite takaisin päälle ja hae kanavat uudelleen. Tehdasasetusten palautus ei poista tallenteita.
  2. Tarkista, että kaikki kytkennät on tehty käyttöohjeiden mukaisesti ja kaapelit ovat ehjät. Joissain tallentavissa laitteissa on virittimet yhdistettävä Loop-kaapelilla (eli suomeksi "kehäkaapeli"). Tarkasta, että se on kytketty laitteen takapaneelissa oikein.
  3. Usein ongelmana on liian heikko signaali. Tämän takia kaikkia kanavia ei välttämättä löydy tai kuvassa näkyy häiriöitä. Tällöin laitteessa ei ole vikaa eikä sitä kannata lähettää huoltoon. Huolto veloittaa tarkistusmaksun 35 € laitteesta, jossa ei ole takuunalaista vikaa. Lisäksi veloitetaan mahdolliset toimituskulut (max. 24€).
  4. Jotkin kolmannen osapuolen tekemät Topfield Application Program (TAP) -ohjelmat voivat aiheuttaa häiriöitä laitteen toimintaan. Nämä ongelmat eivät kuulu takuuhuollon piiriin.
  5. Teräväpiirtolaitteet (HD) vaativat operaattorin kautta tehtävän korttilinkityksen jotta maksukanavat saa näkyviin. Lisätietoja saat operaattoriltasi sekä osoitteesta www.testatutlaitteet.fi
  6. Tallenteet saattavat kadota huollon aikana. Lisätietoja varmuuskopioinnista saat osoitteesta www.topfield.fi/Tuotetuki/Ohjelmistopaeivitykset